МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ І ФІНАНСИ ДЛЯ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ: МЕТОДОЛОГІЯ І ПРАКТИКА

Л. Л. Кістерський, І. І. Пузанов, Т. В. Липова

Анотація


В монографії викладені основи маркетингу і фінансів в методологічному та практичному аспектах з необхідним компонентом теоретичних знань. Для України є пріоритетним розповсюдження професійних знань для підтримки підприємництва. В країні відчувається дефіцит високоякісної та зрозумілої літератури для підтримки освіти підприємців усіх рівнів. Таким чином, основна мета цієї книги – дати можли- вість як початківцям, так і вже діючим підприємцям, отримати практичні знання в галузі маркетингу та фінансів, які допоможуть запобігти багатьох помилок, ефектив- но вести бізнес, продавати товар і отримувати прибуток. При написанні монографії автори використали свій двадцятирічний практичній досвід роботи як на ринку України, так і на ринках інших країн, та прагнули викласти матеріали максимально доступно та практично з метою зробити процес засвоєння не складним та корисним.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.