ЗНАЧЕННЯ ВИХОДУ ФІРМИ НА ВЕБ-ПРОСТІР ДЛЯ УСПІШНОГО ВПЛИВУ НА ЦІЛЬОВУ АУДИТОРІЮ

О. А. Легкий, Х. В. Сорока

Abstract


На сучасному етапі розвитку електронної торгівлі Інтернет-маркетинг є невід’ємною частиною просування бренду та одним з найперспективніших напрямів розвитку маркетингу. Незважаючи на економічні кризи та різні зовнішні і внутрішні перешкоди, ця сфера активно розвивається. Під час здійснення діяльності підприємства потрібно враховувати та використовувати інструменти WEB-маркетингу.

Причиною виведення компанії у WEB-простір може бути привернення уваги зі сторони цільової аудиторії та розширення клієнтської бази, необхідність підвищення рівня реагування на запити користувачів та покращення ділових взаємовідносин. Фірма в першу чергу зацікавлена в зниженні витрат та наданні цільовій аудиторії нових послуг.


Refbacks

  • There are currently no refbacks.