ГЛОБАЛЬНО-ЛОКАЛЬНИЙ ХАРАКТЕР СУЧАСНОЇ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ
Abstract
Чверть століття тому електронної комерції, яку ми знаємо, ще не існувало. А зараз близько 177 мільйонів тільки американських споживачів витрачають понад 600 мільярдів доларів, а підприємства близько 6,7 трильйонів доларів, купуючи товари, послуги та цифровий контент через настільний комп’ютер або мобільний пристрій.
Сьогодні, мобільні пристрої (смартфони, планшетні комп’ютери) і мобільні додатки витісняють традиційні настільні комп’ютери (ПК, ноутбуки) та веб-браузери як найпоширеніший спосіб доступу споживачів до Інтернету. Завдяки використанню таких технологій як: хмарні обчислення, сотові мережі та Wi-Fi, мобільні пристрої, поряд з розвитком соціальних мереж, змінюють поведінку споживачів. Інфраструктура соціально-мобільних платформ також породила ще одне нововведення електронної комерції: послуги на замовлення локально-особистого характеру з використанням глобальної бізнес-моделі.
Full Text:
PDF (Українська)Refbacks
- There are currently no refbacks.