ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СПОЖИВЧОГО ПОПИТУ НА НАЦІОНАЛЬНОМУ РИНКУ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ В УМОВАХ ГЛОКАЛІЗАЦІЇ
Abstract
На основі аналізу емпіричних даних визначено ставлення українських споживачів до країни походження компаній,
харчові продукти яких реалізуються в супермаркетах. Досліджено важливість різних параметрів товарів для покуп-
ців харчових продуктів і виокремлено фактори, які допоможуть корпораціям збільшити ефективність реклами. До-
ведено, що торгові марки англійською мовою в основному сприймаються українськими споживачами як такі, що на-
лежать іноземним корпораціям, тоді як назви українською мовою більшою мірою сприймаються як такі, що належать
українським компаніям.
Ключові слова: українські споживачі, харчові продукти, торгові марки, ТНК.
Full Text:
PDF (Українська)Refbacks
- There are currently no refbacks.