ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ
Abstract
Проаналізовано поняття "емоційного інтелекту", виявлена необхідність його оцінки як складової оперативного
та стратегічного менеджменту персоналу, що реалізовується як на етапі набору, так і розвитку й управління.
Вивчено соціо-психологічні дослідження зарубіжних авторів у цій сфері. Проведено аналіз впливу рівня емоційного
інтелекту на працездатність співробітника, розглянуто досвід зарубіжних компаній щодо використання фактору
емоційного інтелекту у своїй діяльності. Доведено, що наразі компанії четвертого рівня зрілості з найвищими фінан-
совими показниками, які акцентують особливу увагу на феномені емоційного інтелекту, по-перше, володіють висо-
коефективним потенціалом відбору та найму персоналу, що містить такі емоційно-психологічні характеристики, як
амбіційність, здатність до навчання, зацікавленість та цілеспрямованість. По-друге, набувають конкурентні пере-
ваги в нових ринкових умовах, пов'язаних із глобальними технологічними викликами та управлінням бізнес-процесами
в умовах цифровізації та Індустрії 4.0 загалом.
Ключові слова: емоційний інтелект, поведінкова модель, штучний інтелект, цифровізація, інновація.
Refbacks
- There are currently no refbacks.