ФАКТОР ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У КОМУНІКАТИВНИХ СТРАТЕГІЯХ КРАЇН ЦСЄ

М І Терещук

Анотація


Анотація. В статті аналізується роль європейської ідентичності у міжнародних стратегічних комунікаціях країн Центрально-Східної Європи. Автор показує, як ідея «приналежності до Європи» використовувалася країнами регіону для того щоб позбутися іміджу, що дістався у спадок від «Холодної війни», та забезпечити свою впізнаваність у світі.

Ключові слова: міжнародні комунікації, європейська ідентичність, Центрально-Східна Європа, брендинг.

 

Annotation. The article analyzes the role of European identity in the international strategic communications of Central and Eastern Europe nations. The author shows how the idea of «belonging to Europe» used by states of CEE region in order to get rid of the image inherited from Cold War and ensure their recognition in the nowadays world.

Keywords: international communications, European identity, Central and Eastern Europe, branding.

 

Аннотация. В статье анализируется роль европейской идентичности в международных стратегических коммуникациях стран Центрально-Восточной Европы. Автор показывает, как идея «принадлежности к Европе» использовалась странами региона для того чтобы избавиться от имиджа, доставшегося в наследство от «Холодной войны», и обеспечить свою узнаваемость в мире.

Ключевые слова: международные коммуникации, европейская идентичность, Центрально-Восточная Европа, брендинг.


Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.